Pepiniera Comisiei Europene

treeComisia Europeana sustine un proiect demn de luat in considerare. Se numeste Plant a tree. Am aflat de pe blogul lui Dragos Bucurenci despre aceasta initiativa si m-am grabit sa fiu printre primii 5000 de „planteri”. 

Intr-o prima instanta poti planta un copac printr-un clic. Daca esti printre primii 5000 care fac asta vei primi un copac adevarat  (Euonymus europeus) care, o data plantat, te inscrie in cursa pentru o tabara de mediu, alaturi de alti planteri din Marea Britanie, Danemarca, Suedia, Franta, Germania, Cehia, Polonia si Bulgaria.

Imi place ideea, cu atat mai mult cu cat imi aduce aminte de primul pom pe care l-am plantat cand aveam vreo 10 ani: un cires.  Operatiunea s-a repetat ani la rand, cu desfasurare in gradina bunicilor, cu soiuri diferite. Au fost si altii, din pura pasiune: imi placea sa ii vad crescand, imi placea sa ii vad rodind. Ma suparam foarte tare cand erau taiati din ratiuni economice: (pentru ca tineau umbra la vie).

Sper sa imi ajunga pomul acesta si sa repet ceea ce nu am mai facut de foarte mult timp. Grabiti-va si voi. Mai sunt doar 917 puieti in joc.

, ,

  1. Presa in blugi » Plantează un copac cu un click
  2. Posta si new media « Bogdan Antohe

Lasă un răspuns

