Decizie importanta: intrarea in blogosfera

Aceasta este prima postare in care ar trebui sa explic cat mai „filosofic” (sau nu), cat mai iesit din comun (sau atragator) de ce a luat viata acest blog si sa promit mare audienta.

Motivul real pentru care am luat decizia de a intra printre bloguri este acela ca am simtit nevoia sa o fac. Simplu. Apoi, e vorba despre comunicare, exercitiu si dorinta de a descoperi lumea. Pana acum am citit blogurile altora; pe unii ii admir, pe altii nu-i…nimic. Cu siguranta ma voi clasa si eu intr-una dintre aceste categorii.

Ce am sa scriu? Veti si vom vedea. Am o  regula principala – cat mai aproape de realitate si una secundara – respect in limita respectului.

Ce asteptari am? Sa fie un loc al dezbaterii si nu al refularilor. Cel putin 50% din articole sa se concretizeze in socializare in afara blogosferei si sa produca un lant de idei. As fi foarte incantat sa vad cum ideile se transforma in proiecte (de orice fel).

Ce asteptari aveti voi? Simtiti-va liberi sa mi le spuneti.

Imi place sa invat de la cei din jurul meu. Cred cu tarie ca orice experienta duce la o alta experienta. Si pentru ca am adus experienta in discutie, tin sa ii multumesc Ioanei pentru rabdarea cu care mi-a vorbit de atatea ori despre comunicarea on-line si web tools – development. Un rol important l-a avut si Alexandra, de la care am invatat cateva lucrusoare utile.

[Sa fie intr-un ceas bun, marcat si de implinirea frumoasei varste de o luna de catre finuta Mara Stefana, care in cativa ani o sa il bata sigur in audienta pe Mircea Badea (macar pe segmentul 23:10-24:00). Ar face-o si acum dar e ora ei de somn. La multi ani, Mara!]

, , ,

  1. #1 by Andaluine on August 14, 2009 - 1:03 pm

    Ma bucur ca ai luat aceasta decizie, e una foarte importanta de altfel. Cred ca presupune destul de multa responsabilitate si mai ales curaj pentru ceea ce va urma. (ma refer in special la comentarii care vor fi dintre cele mai diverse). As avea o sugestie cu privire la „adunatura de informatii din partea dreapta”. E un pic prea mult. Un lucru simplu e mult mai atragator. Mult succes.

  2. #2 by Sarbu Geta on August 14, 2009 - 2:12 pm

    un lucru cu adevarat de dorit pentru fiecare dimineata la o cafea .sunt mandra cand cei dragi imi gasesc cate un lucru minunat cu care sa-mi umplu timpul!
    asa ca.. la cat mai multe articole si comenturi!

    • #3 by Bogdan Antohe on August 14, 2009 - 4:14 pm

      Multumesc 🙂 La cat mai multe cafele bune…chiar daca nu sunt atat de sanatoase 🙂 [Fac si o promisiune: pentru fiecare articol scris, scad o ceasca de cafea din cantitatea zilnica; mai negociem si in ceea ce priveste comentariile]

  3. #4 by Bogdan Antohe on August 14, 2009 - 3:47 pm

    Multumesc de sugestie, Anda. Responsabilitate si curaj exista. Comentariile oricat de diverse ar fi, nu vor denota decat optiunea si „gandirea” fiecaruia.

Lasă un răspuns

